Brukerstøtte - eMestring

I forbindelse med bruk av behandlingsprogrammene i eMestring kan det dukke opp problemer knyttet til tilgang, pålogging eller selve behandlings-opplegget. På denne sida vil vi forsøke å hjelpe deg med dette.

​Har du mistet PIN-koden til Buypass-kortet ditt? Veiledning for JAVA på Mac Registrere feilmelding for innlogging (questback.com) Registrere feilmelding for behandlingsprogram (questback.com)

For å kunne bidra med hjelp, må vi ha en best mulig beskrivelse av problemet. Det første som må gjøres er å ta en såkalt skjermdump/screenshot av feilen/problemet.

Dersom det er feilmeldinger er det viktig at disse kommer fram. Lim skjermdumpen inn i en e-post.

Send e-post til brukerstøtte for eMestring

Slik tar du skjermdump for MAC

  1. Trykk følgende taster samtidig: Shift + Control + Command +3
  2. Lim inn i mail ved å trykke Command + V

Slik tar du skjermdump for PC

  1. Trykk følgende tast: Print screen / PrtScn
  2. Lim inn i mail ved å trykke Ctrl + V

Logg på med bypass-koden

Se instruksjonsvideo for å logge på med bypass.

Vi gjør oppmerksom på at i noen nettlesere tar det litt tid å laste ned filmen.

 

Problemer med løsningen under selve behandlingsopplegget

Dette må beskrives best mulig og tas opp med din behandler.
Ta gjerne skjermdumper for å illustrere.

Sensitiv informasjon

Det er av stor viktighet at du ikke sender inn skjermdumper eller tekstbeskrivelse med ditt personnummer eller passord når du sender e-post til oss.