Hvem kan få brev digitalt?
I 2021 starter Sykehuset i Vestfold med å sende brev digitalt. Noen seksjoner starter i slutten av januar og etter hvert vil alle seksjoner kunne sende brev digitalt. Brev som har vedlegg må fortsatt sendes med tradisjonell post.
Det er frivillig om pasientene vil benytte seg av tilbudet. For at du skal få innkallingsbrev digitalt må du ha registrert deg som bruker på helsenorge.no. Der har du tilgang på flere digitale tjenester, som kjernejournal, dine legemidler med mer.
Du kan få varsel på e-post og tekstmelding når du har mottatt et digitalt brev.
De som ikke ønsker å bruke helsenorge.no kan få brev fra sykehuset via Digipost eller eBoks.
Vi anbefaler at du ikke bruker nettleseren Internet Explorer på helsenorge.
Hvordan registrerer du deg som bruker på helsenorge.no?
På helsenorge.no kan du bruke BankID, BankID på mobil, Buypass ID eller Commfides e-ID for å logge inn til tjenestene.
Mer informasjon om dette samt om personvern og sikkerhet, finner du på
helsenorge.no.
Informasjon om hvordan du bruker tjenestene på helsenorge.no