Brukerundersøkelse ved Sykehuset i Vestfold - Si din mening
Vi ønsker å få dine erfaringer som pasient eller pårørende ved Sykehuset i Vestfold. Det er viktig for at vi skal kunne gi deg og andre pasienter ett enda bedre tilbud. Du kan gi oss tilbakemelding gjennom å svare på vår brukerundersøkelse.
Les mer om brukerundersøkelsen ved Sykehuset i Vestfold - Si din mening
Brukerutvalget
Brukerutvalgets hovedoppgave og målsetting er å sørge for at pasientens behov er i sentrum i spesialisthelsetjenesten. Dette gjør vi i samarbeid med dem som arbeider med helsetjenester.
Les mer om brukerutvalget ved Sykehuset i Vestfold her
Brukerrepresentant
En brukerrepresentant er en person som har erfaring med å være pasient eller pårørende og som ønsker å dele sine erfaringer til bruk i sykehusets forbedringsarbeid.
Les mer om brukerrepresentanter ved Sykehuset i Vestfold
Brukerkontor
Ved brukerkontoret vil pasienter og pårørende som har erfaring i å leve med sykdom og skade dele sin kunnskap med andre pasienter, pårørende og ansatte.
Les mer om brukerkontoret ved Sykehuset i Vestfold
Digital grunnopplæring for brukerrepresentanter på systemnivå
Det er utarbeidet et nettkurs etter initiativ fra landets regionale helseforetak i samarbeid med Funksjonshemmedes fellesorganisasjon (FFO), Samarbeidsforumet av funksjonshemmedes organisasjoner (SAFO) og Kreftforeningen.
Nettkurset er i samsvar med «Retningslinjer for brukermedvirkning på systemnivå i helseforetak», som ble vedtatt av alle landets regionale helseforetak i 2017.
Ta kursetUngdomsråd
Ungdomsrådet er til for ungdom og unge voksne som er i kontakt med sykehuset og gir råd til sykehuset om denne pasientgruppen.
Les mer om ungdomsrådet ved Sykehuset i Vestfold
Film om brukermedvirkning i pakkeforløp for psykisk helse og rus